سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: نباید اجازه دهیم ویروس کرونا به چالش اقتصادی تبدیل شود

رئیس جمهور آمریکا گفت اجازه نخواهیم داد ویروس کرونا به یک چالش بزرگ اقتصادی تبدیل شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت اجازه نخواهیم داد ویروس کرونا به یک چالش بزرگ اقتصادی تبدیل شود.

بر این اساس، ترامپ در کنفرانس خبری خود درباره شیوع ویروس کرونا در آمریکا گفت: انتظار می‌رود تا ۴ ماه آینده شرایط اقتصادی ما به حالت اول بازگردد. کشور ما ایجاد نشده که تعطیل شود، ما پس از تعطیلات ۱۵ روزه‌ای که اعلام کردیم درباره بازگشایی و بازگشت شرایط به قبل تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: همینک زمان مناسبی برای تسویه حساب‌های سیاسی نیست. دموکرات‌ها و جمهوریخواهان باید با همکاری یکدیگر طرح یک هزار میلیارد دلاری مقابله با تبعات اقتصادی ویروس کرونا را به تصویب برسانند.

ترامپ افزود: ویروس کرونا یک چالش پزشکی است و ما نباید اجازه دهیم این موضوع به یک چالش بلند مدت اقتصادی تبدیل شود. همینک ۱۴۸ کشور درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند. ما سریعتر از آنچه تصور می‌کنید بر این ویروس غلبه خواهیم کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز ۴۱ هزار تن عبور کرده است. همچنین ۵۷۳ نفر از بیماران تاکنون جان خود را از دست داده اند. ایالت های نیویورک، واشنگتن و کالیفرنیا بیشترین قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا را دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.