سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در زاهدان به ۹۸ نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تعداد موارد آزمایشگاهی کووید-۱۹ در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به ۹۸ مورد رسید.

دکتر سید محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز دوشنبه چهارم فرودین ۱۳۹۹ تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۳ مورد افزایش یافت و به صورت تزایدی به ۹۴ نفر رسید.

متاسفانه تعداد موارد فوت با نتیجه آزمایشگاهی مثبت کرونا در استان نیز به ۹ نفر افزایش یافت.

تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های استان نیز تا ظهر امروز به ۱۰۱۳ نفر رسیده است و متاسفانه ۷۲ نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده اند.

سیستان و بلوچستان همچنان در مسیر رسیدن به پیک و نقطه اوج بیماری حرکت می‌کند و مقصد مناسبی برای مسافران نوروزی نیست. ما از مسافران نوروزی می‌خواهیم تا سفر خود به استان را کنسل نکنند بلکه به بعد از زمینگیر شدن کووید -۱۹ موکول نمایند تا بتوانند همانند قبل از مواهب طبیعی استان زیبای سیستان و بلوچستان و معاشرت با مردمان خونگرم و مهربانش استفاده کنند.

رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل و پرهیز از تشکیل و شرکت در تجمعات انسانی اعم از مذهبی، ورزشی، تفریحی و خانوادگی همچنان مهمترین خواسته ما از هم استانی‌های خودمان است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.