سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجری فاز ۱۳ پارس‌جنوبی؛

سیل به فاز ۱۳ پارس جنوبی آسیب وارد نکرد

معتمد گفت: بارندگی و سیل هیچ آسیبی به واحد‌های تولید و فراورش گاز وارد نکرده و اکنون با توجه به در مدار تولید بودن این واحدها، تولید گاز شیرین و سایر فراورده‌های گازی در این طرح ادامه دارد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان پیام معتمد مجری فاز ۱۳ پارس‌جنوبی با اشاره به اینکه بارندگی و سیل روز گذشته (۳ فروردین) هیچ آسیبی به تاسیسات پالایشگاهی این فاز وارد نکرده، گفت: پالایشگاه فاز ۱۳ با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار دارد و گاز شیرین این طرح، اکنون به خط سراسری ارسال می‌شود.

وی اظهار کرد: بارندگی و سیل هیچ آسیبی به واحد‌های تولید و فراورش گاز وارد نکرده و اکنون با توجه به در مدار تولید بودن این واحدها، تولید گاز شیرین و سایر فراورده‌های گازی در این طرح ادامه دارد.

وی گفت: پالایشگاه فاز ۱۳ در حال حاضر با دریافت روزانه ۲۸ میلیون مترمکعب گاز غنی از ۲ سکوی مرحله اول این طرح و بیش از ۲۲ میلیون مترمکعب گاز ترش از فاز‌های ۶ تا ۸ پارس جنوبی در مدار تولید قرار دارد.


بیشتر بخوانید: اقدامات دولت در راستای احداث پترو پالایشگاه ها


معتمد افزود: به علت سیلابی شدن مسیر ورودی اسکله در حال ساخت تنبک و آسیب جزیی به برخی تاسیسات موجود در کارگاه این پروژه در حال برآورد و ارزیابی خسارت هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.