سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام بلند اصفهان در تولید ژل رویال

رئیس اتحادیه زنبورداران استان اصفهان گفت: استان اصفهان با داشتن ۱۰ واحد تولید و استحصال ژل رویال به عنوان نخستین استان پیشرو در حوزه تولید این محصول در کشور شناخته می‌شود.



گوردز میرزایی رئیس اتحادیه زنبورداران استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،  اظهارداشت:از انجایی که استان اصفهان به عنوان نخستین استان پیشرو در حوزه تولید و استحصال ژل رویال در کشور شناخته می‌شود به همین منظور کلیه ظرفیت‌ها و تسهیلات لازم را برای گسترش این صنعت در سال جاری جدید به کار گرفته ایم.

او افزود:در استان اصفهان ۱۰ واحد تولید و استحصال ژل رویال وجود دارد که پیش بینی می‌شود با تلاش‌های فراوان اتحادیه زنبورداران استان تعداد این واحد‌های تولیدی به ۲۰ عدد برسد.

رئیس اتحادیه زنبورداران استان اصفهان تاکید کرد:با توجه به تسهیلاتی که برای گسترش صنعت تولید ژل رویال در سال جاری جدید در نظر گرفته شده است پیش بینی می‌شود با همت زنبورداران استان میزان استحصال ژل رویال در واحد‌های تولیدی ۳۰ تن بیشتر شود.

میرزایی ادامه داد:استفاده از این ژل علاوه بر خروج زنبورداران از روش‌های تک محصولی عسل باعث صرفه جویی اقتصادی زنبورداران و جلوگیری از کوچ برای تولید محصول را به همراه خواهد داشت.

او اضافه کرد:هم اکنون ژل رویال به صورت گرمی به قیمت ۶ تا ۱۲ هزار تومان به صورت یکسان در بازار اصفهان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه زنبورداران استان اصفهان یادآور شد:ژل رویال دارای ترکیبات بسیار پیچیده از اسید‌های چرب و انواع ویتامین‌های متفاوت است.

میرزایی افزود:همچنین ترکیبات داخل ژل رویال بسیار مقوی بوده و خواص درمانی بسیار موثری در درمان الزایمر و ترمیم زخم‌های پوستی دارد.

او تاکید کرد: ژل رویال ژل سلطنتی است که از غده‌های زنبور تولید و ترشح می‌شود.

رئیس اتحادیه زنبورداران استان اصفهان گفت: امید می‌رود با حمایت‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی و دولتی بتوانیم گام بلند در حوزه تولید و استحصال ژل رویال در استان اصفهان برداریم.

میرزایی ادامه داد: در تلاش هستیم تا در سال جدید پای ژل رویال تولید استان اصفهان را به بازار‌های بین المللی و صادراتی باز کنیم.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.