سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت نقاهتگاه ۵۰ تخته مرکز رزرو بیماران کرونایی در اسد آباد

رئیس دانشگده علوم پزشکی شهرستان اسد آباد از فعالیت یک نقاهتگاه پنجاه تخته بعنوان مرکز رزرو بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

دکتر بهنام مخصوصی رئیس دانشگده علوم پزشکی شهرستان اسد آباد، در گفت و گو با خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،افزود: مرکز درمانی امیرالمومنین ع این روز‌ها دو کار مهم انجام می‌دهد و در روز‌های سخت کرونا کمک حال بیمارستان قائم ع شده است

او با اشاره به اینکه کادر مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌کنند افزود: خدمات رسانی ۱۶ ساعته ونقاهتگاه بیماران کرونایی دو برنامه‌ای است که این روز‌ها در مرکز امیرالمومنین ع انجام می‌شود.

مخصوصی بیان کرد: در این مرکز ویزیت کامل بیمار صورت گرفته و پس از تشخیص پزشک و غربالگری، بیمار جهت درمان تخصصی به بیمارستان قائم ع اعزام می‌شود.

رئیس دانشگده علوم پزشکی شهرستان اسد آباد اظهار داشت: نقاهتگاه پنجاه تخته نیز بعنوان مرکز رزرو بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است که به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او با اشاره به اینکه همشهریان از دید و بازدید عید صرف‌نظر کنند تا این ویروس نامبارک هرچه سریعتر از بین برود یادآور شد:ریشه کن نمودن کرونا تنها با همراهی مردم ممکن است.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.