سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی فعالیت اصناف و بازاریان رشت تا اطلاع ثانوی

ستاد مقابله با کرونای رشت با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی فعالیت اصناف و بازاریان این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اصناف و بازاریان به استثنای صنوف خاص موظفند تا اطلاع ثانوی نسبت به تعطیلی فعالیت خود اقدام کنند.

در اطلاعیه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت آمده است: فعالیت کلیه اصناف به استثنای صنوف خاص به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع کلیه اصناف و بازاریان همیشه همراه شهرستان رشت می‌رساند با عنایت به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، همچنان که شورای اصناف نیز اعلام داشته است، تمامی واحد‌های صنفی به استثناء مشاغل ذیل تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و انتظار می‌رود در راستای قطع زنجیره شیوع و انتقال این بیماری، همه اصناف و بازاریان عزیز با درک شرایط حساس کنونی کشور، همکاری و همراهی لازم را در جهت تعطیلی واحد خود داشته باشند.

شایان ذکر است؛ واحد‌های صنفی ذیل از این تعطیلی مستثنی بوده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند.

_ فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپر مارکت‌ها

_ واحد‌های عرضه کننده گوشت و مواد پروتئینی

_ واحد‌های نانوایی و جایگاه‌های عرضه سوخت

_ واحد‌های میوه فروشی

_ داروخانه‌ها و واحد‌های عرضه کننده مواد بهداشتی دستکش و اقلام یکبار مصرف

_ واحد‌های تولیدی صنفی مرتبط با اقلام بهداشتی

همچنین در خصوص رسته‌های خدمات خودرویی و سایر واحد‌های صنفی بر حسب نیاز، واحد‌های نیاز واحد‌های کشیک توسط اتحادیه‌ها و اتاق اصناف تعیین و ابلاغ خواهد شد.

بدیهی است عدم رعایت موارد مذکور موجب اقدام قانونی لازم ازسوی مراجع ذی صلاح خواهد بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.