سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره میراث فرهنگی زهک ؛

تعطیلی تمامی تاسیسات گردشگری زهک در ایام نوروز

میر شهرکی گفت: در نوروز امسال بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان زهک تعطیل واقامتگاهای بوم گردی پذیرش گردشگر و مسافر نوروزی ندارند.

عبدالکاظم میرشهرکی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی شهرستان زهک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در نوروز امسال بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان زهک تعطیل بوده واقامتگاهای بوم گردی سطح شهرستان هیچگونه پذیرش گردشگر و مسافر نوروزی ندارند.

عبدالکاظم میرشهرکی اظهار کرد: برای نوروز ۹۹ برنامه های متنوعی در شهرستان زهک برنامه ریزی شده بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی این برنامه ها تعطیل شد.

وی گفت: از هرگونه ورود به تاسیسات گردشگری شهرستان زهک جلوگیری میشود و از مردم ایران و استان و سیستان تقاضاداریم مراقبت کنند تا نوروز ۹۹ به یک فاجعه انسانی تبدیل نشود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زهک افزود: با شعار ((عید ما بعد از شکست کرونا)) قرار ملی میگذاریم که عید و سفرهای امسال را به زمانی که ویروس کرونا در کشورمان ازبین برود، موکول کنیم سلامتی را به یکدیگرهدیه بدهیم، در روزهای عید قرنطینه خانگی را رعایت کنیم وبه دید و بازدید نرویم و با رعایت اصول بهداشتی و عمل به توصیه های وزارت بهداشت جلوی بیماری منحوس کرونا را با انتخاب آگاهانه بگیریم.

میرشهرکی یادآور شد: تمامی سخت گیری های صورت گرفته در راستای سلامت هموطنان است و امروز زمان درک متقابل و رفتاز مهربانانه و هماهنگی ملی، منطقه ای و بین المللی برای مهار بیماری کروناست.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.