سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان از مناطق پیشتاز در حوزه ضدعفونی شهری است

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: این سازمان در حوزه گند زدایی و ضد عفونی شهری از بسیاری از کلان‌شهرها کشور زودتر وارد عمل شده و از جمله شهرهای پیشتاز در این حوزه است.

محمد امیر براهویی  معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از انتشار آن، زاهدان در سطح کشور نسبت به دیگر شهرها در عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی پیشتاز بوده است چنانکه بسیاری از کلان‌شهرها بعد از این شهرداری عملیات گندزدایی و ضدعفونی را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: بیش‌از ۷۶۰ هزار لیتر محلول پاشی جهت ضدعفونی و گندزدایی در سطح شهر زاهدان انجام شده که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: گندزدایی اماکن عمومی( پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی) معابر پرتردد( بازارها و بازارچه‌ها) به صورت مستمر و به وسیله چهار دستگاه ماشین‌آلات آتش‌نشانی، پنج دستگاه ماشین جت واش و ۶۰ دستگاه پمپ سم‌پاش هر شب با نظارت مستقیم این حوزه در حال انجام است.

وی بیان کرد: شهرداری زاهدان با کمترین امکانات موجود، کوتاه‌ترین زمان ممکن و با تمام قوا جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به میدان آمده است.

براهویی از همکاری سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، سمن‌ها و موسسات خیریه که در امر گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر در کنار شهرداری اقدام به امر خدمت‌رسانی در راستای حفظ سلامت شهروندان و مبارزه با ویروس منحوس کرونا را انجام داده‌اند، قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: آن‌چه در شکست کرونا مهم و اساسی و قادر به قطع زنجیره‌ی این بیماری می‌شود ماندن شهروندان در منازل است.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان از شهروندان خواست جهت حفظ سلامتی خود، خانواده‌شان و دیگر افراد جامعه از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در محدوده سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۱۹ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.