سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال گسترده مازندرانی‌ها از جشنواره‌های مجازی در نوروز ۹۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از استقبال گسترده مردم از جشنواره‌های مجازی «با هم در خانه» و پویش کتابخوانی نوروزی این اداره کل در ایام نوروز ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس زارع مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: باتوجه به شرایط فعلی کشور و لزوم ماندن مردم در خانه، جشنواره‌های مجازی این اداره کل باعث جذب مردم و ارائه آثار فرهنگی و هنری ارزشمندی شد.

او افزود: تعداد زیادی از مردم مازندران و حتی سایر استان‌ها با مشاهده فراخوان‌های فرهنگی و هنری این اداره کل، در قالب تولید محتوا‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای حضور فعال خود را نشان دادند.

عباس زارع با بیان اینکه ارسال آثار همچنان ادامه دارد، گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با عنوان «در خانه بمانیم» و پویش کتابخوانی نوروزی، آثار خود را تا ۱۵ فروردین به شماره واتس اپ ۰۹۱۱۹۵۷۶۷۹۱ ارسال کنند و در بخش پویش کتابخوانی نوروزی نیز از طریق ایجاد تگ در پست‌های منتشره یا استوری اینستاگرام با آدرس @ershad_mazandaran نسبت به معرفی کتاب‌های مطالعه شده خود بپردازند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: نتیجه جشنواره "باهم در خانه" در نیمه دوم اردیبهشت و نتایج مسابقه پویش کتابخوانی نوروزی، هر هفته اعلام و جوایز برگزیدگان به آن‌ها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.