سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت فیزیکی۴۰ درصدی زندان جدید الیگودرز

نماینده مردم الیگودرز در مجلس به لزوم تسریع در احداث زندان جدید این شهرستان تاکید کرد و گفت: ندامتگاه جدید شهرستان الیگودرز ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس اظهارداشت: زندان فعلی الیگودرز با توجه به فرسودگی، قدمت بالا و واقع شدن در مرکز شهر معضلات فراوانی برای ساکنان شهر به ویژه اهالی محله ده تیرانی داشته است.

اوبا اشاره به مکان نامناسب زندان کنونی شهرستان و عدم تطابق با استاندارد‌های لازم که نارضایتی‌هایی را در پی داشته است، افزود: با توجه مشکلات و درخواست‌های مردم به‌ویژه اهالی کوی ده تیرانی با پیگیری‌های به عمل آمده ساخت ندامتگاه جدید خارج از شهر وارد فاز اجرا شد و با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد در حال اجراست.

نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر مسئولان دستگاه قضایی استان، شهرستان الیگودرز و بنده در مرداد ماه سال ۹۷ کلنگ احداث زندان جدید الیگودرز جهت انتقال زندان فعلی به خارج از شهر با حضور مسئولان قضایی و انتظامی به زمین زده شد.

او به لزوم تسریع در احداث زندان جدید این شهرستان تاکید کرد و گفت: از سوی مسئولان دستگاه قضایی استان و شهرستان یک برنامه پیشنهادی به رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی ارائه دادیم که مورد موافقت مقامات مسئول قرار گرفت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.