سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور مبارزه با کرونا

در اوج تعامل با دستگاه‌های مختلف اجرایی هستیم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، گفت: برای شکست کرونا در اوج هم افزایی و تعامل با دستگاه‌های مختلف اجرایی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با اشاره به تدابیر گسترده ملی و استانی برای مهار ویروس کرونا و نزولی ساختن شیب ابتلا، گفت: برای شکست کرونا هم اکنون در اوج هم افزایی و تعامل موثر با دستگاه‌های مختلف اجرایی هستیم و همه عوامل امدادی، داوطلب و جوانان عضو جمعیت هلال احمراستان با درک درست ابعاد بحران، مشارکت هوشمندانه و متعهدانه‌ای را به نمایش گذاشتند.

او افزود: جمعیت هلال احمر مازندران از نخستین روز تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا در این عرصه حضوری فعال داشته و با اعلام آماده باش به تمامی عوامل اجرایی و امدادی، برنامه‌های متنوعی را برای مشارکت موثر داوطلبان و جوانان عضو این جمعیت اجرا کرده است.

اکبری گفت: هلال احمر مازندران در راستای اهداف انسانی خود که همانا نجات جان انسان‌ها و کاهش آلام بشری است برنامه‌های زیادی را برای مهار ویروس کرونا به اجرا گذاشته که تولید ماسک و تهیه دستکش و مواد ضدعفونی کننده با استفاده از ظرفیت خیرین و اعضای داوطلب و جوانان از جمله این خدمات بوده است.

او افزود: اجرای طرح هاتفان امید و ارائه مشاوره‌های بهداشتی به سالمندان از طریق تماس تلفنی و اجرای طرح تب سنجی و پایش و غربالگری سلامت افراد و مسافران در مبادی خروجی از دیگر برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمراستان مازندران در طرح مهار کرونا بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و مددجویان نیز صد‌ها بسته بهداشتی با مشارکت داوطلبان، جوانان و خیرین عضو جمعیت هلال احمر استان تهیه و در میان جامعه هدف توزیع گردید.

اکبری ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و ارائه بروشور‌های اطلاع رسانی و همچنین اعلان میدانی در خصوص اصول بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا را از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمراستان در طرح مقابله با کرونا دانست.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.