سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۲۲ فقره سرقت در ابهر

 جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای و اعتراف به ۲۲ فقره سرقت در شهرستان ابهرخبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در حوزه‌ی شهرستان ابهر، تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود به سارقان سابقه دار مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی، ۱۱ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

سرهنگ خانی پور ادامه داد:در بازجوئی‌های به عمل آمده این ۱۱ سارق با ادله پلیسی، به ۲۲ فقره سرقت از اماکن، مغازه، مزارع و باغ ها، کش روزنی و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: برای پیشگیری از بروز سرقت، به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مرد نگهبان
۲۳:۵۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک سری معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقیت از درو. بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزا و محل کارشون نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورو.د نخواهند داشت