سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجم مصدوم بارسلونا آماده بازگشت به میادین

مهاجم مصدوم تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش می‌تواند بارسایی‌ها را در مسابقات همراهی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لوئیز سوارز بازیکن اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در دیدار برابر اتلتیکومادرید در چارچوب رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شد و از آن موقع دیگر نتوانست بارسایی‌ها را در مسابقات مختلف همراهی کند. حتی نبود سوارز در بازی با رئال مادرید کاملاً به چشم می‌آمد و می‌توان گفت که یکی از دلایل شکست بارسلونا در آن بازی نبودن  سوارز بود که غیبت او کاملاً حس می‌شد. حال اردوی آبی اناری‌ها خبر می‌رسد که مصدومیت این بازیکن تا حدود بسیار زیادی رفع شده و او می‌تواند این تیم را در ادامه مسابقات همراهی کند.


بیشتر بخوانید: اقدام خیرخواهانه ۲ باشگاه لیگ برتری برای مقابله با کرونا


سوارز در تازه‌ترین صحبت‌های خود درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: خوشبختانه با صحبت‌هایی که با پزشک تیمم انجام دادم او به من امیدواری بسیاری داد و گفت اگر همه چیز خوب پیش برود، به زودی می‌توانم دوباره به زمین مسابقه برگردم و برای تیمم به میدان بروم. همچنین قرار است هر زمان که تیم شرایط بازی کردن را پیدا کرد من هم در کنار آن‌ها خود را برای حضور در زمین مسابقه آماده کنم.

او افزود: پیش از این فکر می‌کردم مصدومیتم تا ماه می (اردیبهشت ماه) طول بکشد و نتوانم تا آن موقع بازی کنم، اما همان طور که گفتم پس از مشورت و صحبت‌هایی که با پزشک تیمم انجام دادم، مشخص شد که زودتر از موعد مقرر می‌توانم به میادین مسابقات باز گردم و امیدوارم که دوباره بتوانم بازی‌های خوبی را برای بارسلونا انجام دهم.


بیشتر بخوانید: برترین صحنه‌های علی دایی با پیراهن بایرن مونیخ + فیلم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.