سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ نقاهت گاه برای بیماران کرونایی در یاسوج تجهیز شد

سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد گفت: سه نقاهت گاه برای پذیرش بیماران مشکوک به ویروس کرونا و بیماران مثبت ترخیص شده از بیمارستان، در شهر یاسوج تجهیز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد یزدان پناه سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد گفت:  بنا به دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، موظف به آماده و راه ندازی ۳ نقاهت گاه شده بود.

او افزود: هم اینک ساختمان قدیمی ستاد مرکز بهداشت بویراحمد، یک سوله در پادگان امام جعفر صادق (ع) سپاه پاسداران و خوابگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) تجهیز و آماده شده است.

سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمدگفت: این نقاهت گاه ها ظرف این دو روز تجهیز شده اند و تا ۲ روز دیگر آماده بهره برداری می شوند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز تاکنون ۵۳۰ نمونه به آزمایشگاه های تهران و شیراز ارسال شده که بر اساس یافته های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا به ۷۳ مورد رسیده است.

از این تعداد ۳۸ بیمار کرونایی در بویراحمد، ۱۶ بیمار در کهگیلویه، ۱۰ بیمار در چرام، ۷ بیمار در گچساران، ۱ بیمار در دنا و یک مورد در باشت هستند.

بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهرجمعه تا امروز  ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت.

 ۷۶۳۵ نفر از بیماران بیماری کرونا در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۵۵۶ نفر رسید.

 

 

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.