سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم‌های امدادی خراسان جنوبی تا سه‌شنبه آماده باش هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تیم‌های امدادی و عملیاتی مدیریت بحران استان در پی اخطاریه هواشناسی تا روز سه‌شنبه پنجم فروردین در آماده باش کامل هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به استان و صدور اخطاریه هواشناسی از روز گذشته ۹۳ تیم امدادی و عملیاتی شامل نیرو‌های راهداری، تکنسین‌های اورژانس، پلیس راه، آتش‌نشانی و هلال احمر در استان به حالت آماده باش درآمدند.

او افزود: بارندگی‌های فصل بهار ماهیت رگباری دارد و در بازه زمانی کوتاه حجم بارش زیاد است بنابراین مردم از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

میرجلیلی اظهار کرد: مردم در این مدت از قرار گرفتن در بستر و حریم رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها و چرای دام پرهیز کنند همچنین کشاورزان، دامداران، عشایر و گلخانه داران تدابیر لازم را برای کاهش خسارات احتمالی انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد:  همچنین روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش محسوس دما را داریم و مردم به ویژه کشاروزان و دامداران بیشتر مراقب باشند و تدابیر لازم را در برابر سرمازدگی محصولات و یخبندان شبانه به کار گیرند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.