سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت‌های شبانه روزی در ریگان

رئیس اداره صمت ریگان از نظارت بر بازار به صورت شبانه روزی با تلاش این اداره، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و اداره اماکن این شهرستان خبر داد.

 پرویر جلالی، رئیس اداره صمت ریگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار این شهرستان گفت: اکیپ بازرسی متشکل از اتاق اصناف و اداره صمت به صورت روزانه بر واحد‌های عرضه کننده موادغذایی، نانوایی ها، میوه فروشی‌ها و... نظارت دارند و درصورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

او افزود: همچنین اکیپ‌های مشترک به منظور نظارت بیشتر با دیگر ادارات به ویژه شبکه بهداشت و اماکن به صورت روزانه انجام می‌شود.

جلالی تصریح کرد: درهمین راستا بازدیدی روز شنبه دوم فروردین جاری باحضور نمایندگان بهداشت و اتاق اصناف انجام شد و تخلفاتی از قبیل نصب نکردن اتیکت قیمت، تداخل صنفی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و... مشاهده شد که برای واحد‌های متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات ارجاع شد.

او بیان داشت: حدود ۵۰۰ کیلوگرم شیرینی غیربهداشتی و اقلام دیگر تاریخ گذشته کشف و تحویل بازرسین بهداشت شد که معدوم کردند.

رئیس اداره صمت شهرستان ریگان به بازرسی روز گذشته تعدادی از نانوایی‌های بخش گنبکی اشاره کرد و گفت: در این بازرسی‌ها برای واحد‌هایی که بدون هماهنگی اقدام به تعطیلی نانوایی خود کرده بودند پرونده تعزیراتی تشکیل و از سهمیه آرد آنان نیز برای ماه آینده کسر شد.

جلالی از تمامی واحد‌هایی که وظیفه عرضه کالا‌های ضروری به مردم را دارند، خواست: در ساعت‌های تعیین شده با رعایت مسائل بهداشتی و قوانین نظام صنفی ارائه خدمات به همشهریان را عهده دار باشند.

او افزود: با هر گونه کوتاهی بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

جلالی از توزیع میوه تنظیم بازار در مرکز شهر به همت میوه فروشی سید و در بخش گنبکی با تلاش مغازه آقای ازم خبر داد.

او از شهروندان ریگانی خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را با تلفن‌های ۱۲۴ و یا ۰۳۴۴۴۳۶۰۰۷۰ اطلاع دهند تا اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام/ب 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.