سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نسیم مهر رضوی در ایام نوروز اجرا می شود

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از اجرای طرح نسیم مهر رضوی در ایام نوروز خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سیدمحمد جعفر امامیان با اشاره به برنامه‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در ایام نوروز  گفت: در روزهای پایانی سال ۹۸ و در ایام سال‌روز شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) طرح‌های مختلفی از سوی خادمیان رضوی اجرا شده است.

او افزود: یکی از این طرح‌ها، طرح سفره امام رضا (ع) با همت خادم یاران رضوی، عموم خیرین و مردم ولایتمدار کرمانشاه بود که با توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی و تغذیه‌ای به ارزش دو میلیارد ریال بین مردم برگزار شد.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: خادمیان یاران رضوی همزمان با گسترس ویروس منحوس کرونا در امور گندزدایی و ضدعفونی معابر و محلات و نیز فعالیت در کارگاه‌های تهیه و تولید ماسک و لوازم بهداشتی در حال کمک به مردم هستند.

امامیان بیان کرد: طرح نسیم مهر رضوی یکی دیگر از طرح‌هایی است که برای دلجویی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان و خداقوت به عوامل دست اندرکاران بهداشتی و درمانی کرمانشاه که در خط مقدم مبارزه هستند، اجرا می‌شود که در آن خامیاران رضوی به نمایندگی از امام رضا (ع) در بیمارستان‌ها حضور می‌یابند و با ایجاد فضایی معنوی و توسل به امام رضا (ع) شفای مریض را از خداوند مسئلت می‌کنند.

او عنوان کرد: همچنین همزمان بسته‌های تبرکی آستان قدس رضوی و غذای تبرکی امام رضا (ع) بین بیماران این بخش‌ها توزیع می‌شود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: بخشی از این حرکت‌های خیرخواهانه توسط عموم مردم خیر استان کرمانشاه تهیه و تأمین می‌شود که از علاقه‌مندان حضرت (ع) دعوت می‌شود با حضور در این دفتر و ارائه خیرات و نذورات ما را در سایر برنامه‌ها یاری کنند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.