سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عنوان کرد؛

رعایت اصول بهداشت فردی عامل پیشگیری از ویروس کرونا

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام رعایت اصول بهداشت فردی و محیطی را عامل پیشگیری از ویروس کرونا دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در بازدید نوروزی از پاسگاه‌های انتظامی حوزه شهرستان ایلام اظهار داشت:اجرای برنامه‌های روزانه نظافت شخصی کارکنان و محیط یگان انتظامی با اولویت استفاده از ماسک و دستکش بایستی همواره با نظارت مستقیم شخص فرمانده پاسگاه انجام گیرد.

او با اشاره به اینکه سلامت کارکنان از اهم برنامه‌های فرماندهان در سطح ناجا است، اظهار کرد:پاسگاه‌ها و کلانتری‌های شهرستان در ارتباط مستقیم با مردم بوده و بایستی به اصول بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه با رایزنی‌های صورت گرفته و مساعدت معاونت بهداشت و درمان انتظامی استان اقلام ضدعفونی کننده و بهداشتی در اختیار یگان‌ها قرار گرفته، عنوان کرد: این فرماندهی در توزیع اقلام، اولویت را به پاسگاه‌های دور دست و کلانتری‌ها داده و کارکنان موظفند در جهت پیشگیری از ویروس کرونا اصول بهداشتی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با ارائه آموزش‌های چهره به چهره پیشگیری و خود مراقبتی به کارکنان از آنان خواست تا با رعایت تمام اصول بهداشتی از وظیفه خود که برقراری امنیت برای شهروندان است هیچ گونه کوتاهی صورت نگیرد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.