سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر شهروند یک سفیر سلامت برای مقابله با کرونا

مشاور اجتماعی استانداری کرمانشاه افزایش سطح آگاهی‌های مردم نسبت به ویروس کرونا را یکی از نیازهای فعلی جامعه دانست و تاکید کرد که برای انجام این رسالت همه باید برای مقابله با کرونا باید سفیر سلامت شویم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا گودرزی مشاور اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: خود دیده است و این وضعیت حقیقتا اکنون تمام دنیا را درگیر خود کرده و کشور ما هم همچنانکه پیش بینی می شد با اندکی فاصله از ووهان چین با انتشار این ویروس در شهر قم وضعیت فوق العاده پیدا نمود اما نکته این جاست که چه باید کرد؟

او گفت: با توجه به اینکه این ویروس اکنون درمان قطعی ندارد تنها راه مبارزه با آن و قطع زنجیره تکثیر کرونا، رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی و از طرفی در خانه ماندن است.

او اظهارداشت: حقیقتا بسیاری از هم وطنان عزیز ما هنوز زنگ خطر را نشنیده اند در این شرایط اطلاع رسانی و رساندن صدای زنگ خطر به این افراد می تواند در کنترل و کاهش انتشار ویروس موثر واقع گردد.

او گفت: نقش رسانه ها و فضای مجازی بسیار نقشی کارساز و تاثیرگذار است و ما همگی باید به عنوان سفیران سلامت هم وطنان و به ویژه همشهریان را از خطر آگاه سازیم.

گودرزی اضافه کرد: در این مسیر با راه اندازی گروهی در فضای مجازی با عنوان «اطلاع رسانی برای مبارزه با کرونا» و همچنین کانال «سیب سلامت» سعی کرده ام با تعدادی از دوستان باری از دوش مدافعان ایثارگر و خط مقدم مبارزه با کرونا برداریم و تنها هدف ما آموزش اصول صحیح بهداشتی در شرایط کنونی، آگاهی دادن و اطلاع رسانی و پرهیز از انتشار شایعات و مطالب استرس زا است چرا که بازار شایعه متاسفانه در این مقطع بسیار داغ است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.