سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان :

بنیاد برکت احسان ۶ هزار دست پوشاک بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع کرد

راشکی گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)همزمان با نوروز ۶ هزار دست پوشاک بین کودکان نیازمند این استان توزیع کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پوشاک توزیع شده بین نیازمندان سیستان و بلوچستان مطابق با پوشش سنتی و بومی این استان بوده است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در توزیع اقلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تولیدی‌های عمده و کوچک سیستان و بلوچستان مذاکره و تولید این پوشاک به استان واگذار شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان گفت: این اقدام با همکاری افزون‌بر۱۲ تولیدی بزرگ و کوچک استان انجام شد تا ضمن حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل باعث ایجاد اشتغال در منطقه شده باشد.

 ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعه زیرساخت‌ها و امور زیربنایی و عمرانی، مدرسه سازی، ساخت مراکز فرهنگی مذهبی، مسکن محرومان، بیمارستان و مراکز بهداشت و درمان، ارایه خدمات سلامت الکترونیک، خدمات بیمه، مالی و حمایتی در مناطق کم تر توسعه یافته کشور تاکنون اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

انتهای پیام.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.