سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی سیروان خبر داد؛

جمع آوری ۴۹ تخته چادر نوروزی در مناطق جنگلی سیروان

فرمانده انتظامی سیروان گفت: با همکاری مردم فهیم، تعداد ۴۹تخته چادر و هشت کانکس موقت در مناطق جنگلی شهرستان جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی سیروان  با بیان این موضوع که در جهت پیشگیری از ویروس کرونا همه مردم ایران با همدلی و وفاق باید همکاری کنند تا نحسی این ویروس نامبارک از این مرز و بوم پاک شود، گفت، پلیس با تمام توان پای کار است و اجازه نخواهد داد که بهداشت و سلامت مردم توسط عده‌ای به خطر بیفتد.

او بیان کرد: در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا قبلاً اطلاع رسانی کامل از طریق رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی به روش‌های مختلف و صدور هشدار‌های بهداشتی انجام شده، و مردم عزیز ما باید بدانند که یکی از مهمترین راه عدم شیوع این ویروس خطرناک، در خانه ماندن است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان افزود: در همین راستا با سرکشی از منطقه میان تنگ و با رایزنی حضوری و بیان تهدیدات اپیدمی ویروس کرونا و با همکاری شهروندان فهیم و اندیشمند به صورت داوطلب تعداد ۴۵ تخته چادر نوروزی و ۸ دستگاه کانکس که در منطقه تفریحی کوهستانی میان تنگ دایر شده بود جمع آوری شدند.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.