سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین:

شکست کرونا با خانه ماندن ۲ هفته‌ای مردم محقق می‌شود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین گفت: شکست کرونا در گرو همکاری مردم با مسئولان و کادر درمان و خانه ماندن ۲ هفته‌ای محقق می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار با بیان اینکه شکست کرونا با خانه ماندن ۲ هفته‌ای مردم محقق می‌شود، گفت: اگر مردم همراهی و همکاری لازم را درباره پیشگیری از کرونا نداشته باشند، مسوولان مجبور به اتخاذ تصمیمات سختی هستند.

او اظهار داشت: اگرچه کادر پزشکی و درمانی در استان و کشور به شکل شبانه روزی و ایثارگرانه مشغول به خدمت هستند، ولی بی توجهی عده‌ای موجب شده تا کماکان سیل ابتلا به کرونا صعودی باشد.

این مسوول گفت: بی توجهی به توصیه‌های بهداشتی، انجام سفر و همچنین حضور غیرضروری در بیرون از منزل باعث شیوع بیشتر کرونا، پر شدن ظرفیت بیمارستان‌ها و خستگی مضاعف پزشکان و پرستاران می‌شود.

حبیبی با قدردانی از اصنافی که با ستاد استانی مقابله با کرونا همکاری و واحد‌های خود را تعطیل کرده اند از سایر اصناف که ارایه دهنده اقلام ضروری و مایحتاج عمومی نیستند نیز خواست تا در ۲ هفته پیش رو برای مهار کرونا فعالیتی نداشته باشند.

او اظهار داشت: چنانچه ارتباط مردم با بازار و بیرون به معنای عام قطع شود و همه در خانه بمانند بدون شک پیروزی بر کرونا نزدیک خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: دیدو بازدید‌های نوروزی امسال را باید به احترام خود و دیگران و برای حفظ سلامت عزیزانی که دوستشان داریم، تعطیل کنیم.

انتهای پیام /ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.