سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام سرمربی سابق تیم ملی فوتبال درباره کرونا

کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوبتال کشورمان درباره شیوع ویروس کرونا پیام جالبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که اکنون در تیم ملی کلمبیا حضور دارد در تازه‌ترین پیام خود در صفحه شخصی اینستاگرام خود درباره شیوع ویروس کرونا که بیشتر نقاط جهان را در بر گرفته است، برای مردم جهان پیام جالبی را منتشر کرد. او در صفحه شخصی خود اینگونه نوشت: برای آن که بتوانیم ویروس کرونا را با قدرت شکست دهیم، همگی باید نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کرده و تا آن جا که امکان دارد از خانه‌های خود خارج نشده و در آن جا بمانید.


بیشتر بخوانید: پدیده تیم ملی فوتبال ایران در سال ۹۸ مشخص شد


همچنین کی روش در بخش پایانی پیام خود در صفحه شخصی اینستاگرام ضمن فرا رسیدن سال جدید، نوروز ۹۹ را به مردم ایران تبریک گفت و برای تمامی مردم ایران آرزوی سلامتی کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
کارلوس کیروش،بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران بود، بارفتن کیروش ،افول فوتبال ایران اغاز شد، وبه یکباره ازبام اسیا که ده سال بران تکیه زده بود فرودامد،اغاز روندتضعیف فوتبال ایران تا بدانجا پیش رفت که از فوتبال دست سوم وچهارم اسیا نظیر بحرین وعراق،نیزمتحمل شکست گردید، بی شک با ورود دوباره کارلوس کیروش،،بار دیگر غول خفته اسیا،از خواب غفلت بیدارخواهدشد،، ونام ایران دوباره پراوازه خواهدشذ.