سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش ۳۰ راهدارخانه استان همدان در ایام نوروز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از آمادگی ۳۰ راهدارخانه استان همدان در مواقع بحرانی در ایام نوروز خبر داد.

حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت: ۳۴ گروه راهداری همدان از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۹ در جاده‌ها و محور‌های ارتباطی این استان فعالیت می‌کنند.

او افزود: ۵۲۰ نیروی راهداری استان در طرح نوروزی در سطح جاده‌های ارتباطی همدان مستقر و آماده خدمت‌رسانی در مواقع بحرانی هستند.

پرورشی خرم از آماده باش ۳۰ راهدارخانه استان در ایام نوروز خبر دادو یادآور شد: تمامی راهدارخانه‌ها به شکل روزانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گندزدایی می‌شوند.

معاون راهداری استان همدان با تاکید بر اینکه مردم از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند، گفت: تلاش داریم تا حد ممکن در صورت ریزش برف و انسداد جاده‌ها از تجمع و اسکان گروهی مسافران جلوگیری کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه  در روز‌های نوروز ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین آماده خدمت رسانی به مردم هستند، ابراز داشت: مردم می توانند اطلاعات جاده‌ها را از سامانه و تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی راه‌های کشور به نشانی www.۱۴۱.ir کسب کنند.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.