سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با موضوع پرهیز از سفر؛

نصب ۱۴۸ بنر توصیه ترافیکی در سطح معابر البرز

رئیس پلیس راهو البرز گفت: ۱۴۸ بنر توصیه ترافیکی با موضوع پرهیز از سفر در سطح معابر استان البرز نصب شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق  رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به  نصب ۱۴۸ بنر توصیه ترافیکی با موضوع پرهیز از سفر در سطح معابر استان البرز گفت: پلیس راهور خدمتگزار مردم است و در روزهای پایانی سال به صورت شبانه روزی در کنار انجام وظیفه ذاتی در برقراری نظم و حفظ امنیت ترافیکی ، تلاش می کند در جهت پیشگیری ، مهار و کنترل بیماری به ستاد ملی مقابله با کرونا کمک نماید.

رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت خودمراقبتی از طریق کاهش تردد شهروندان در معابرعمومی و همچنین پیشگیری از سفر هموطنان ، این پلیس اقدام به طراحی ، چاپ و نصب ۱۴۸ عدد بنر با موضوع نوروز سفر نروید و در منزل بمانید ، در سطح معابر اصلی شهر ها و ورودی و خروجی های استان کرده است .

شرق گفت : با توجه به این که در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت های پیشگیرانه برای تمامی ارگان ها وضع شده است اما ماموران پلیس راهور همچنان بدون تعطیلی ، حتی سخت تر از روزهای گذشته در راه برقراری نظم و امنیت معابر مقتدرانه ایستاده اند و هیچ بحران و پیش آمدی نمی تواند کوچکترین تاثیری در عزم و استقامت آنان ایجاد کند .

سرهنگ شرق افزود : پلیس راهور استان در کنار دیگر دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز در آماده باش کامل است و به شهروندان خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام /خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.