سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

بهار با ماندن در خانه سبز می‌ماند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بهار تنها با در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی می‌تواند، بهاری واقعی و سبز باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در پیامی به مناسبت آغاز سال ۹۹، با احترام به شهدای عرصه سلامت، نوشته است: بر ما سالی گذشت که فراز و فرود‌های فروانی با خود به همراه داشت؛ سالی که در ماه‌های پایانی آن شکل‌گیری جبهه مقاومت سلامت در برابر یکی از بزرگ‌ترین تهدید‌های سلامت بشری را شاهد بودیم و جهاد فرشتگان سفیدپوش برای حمایت از سلامت جامعه را نظاره‌گر شدیم.

او آورده است: بدون شک جهاد سلامت همه همکاران، برگی زرین در تاریخ ایران اسلامی و ایرانیان را رقم خواهد زد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، بهار امسال را متفاوت‌ از هرسال خوانده و نوشته است: این بهار تنها با در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی می‌تواند برای ما، فرزندان ما و بزرگ‌تر‌های ما بهاری واقعی و سبز باشد.

کشمیری با تشکر از تلاشگران حوزه سلامت استان بوشهر ابراز امیدواری کرده است که سال جدید همراه با استمرار موفقیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ارتقاء سلامت جامعه باشد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.