سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از رونق به جهش ۴/

"جهش تولید" آغازگر روند تولیدات بهتر سوخت در کشور

رضایی گفت: وظیفه خود می‌دانیم که با توجه به شعار "جهش تولید"، تولیدات بهتری را از نظر سوختی در کشور داشته باشیم.

شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر "جهش تولید" گفت: در حال حاضر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در راستای فرمایشات رهبری حرکت می‌کند و آن را سرلوحه  اقدامات خود قرار می‌دهد.

او ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وظیفه نگهداشت هرچه بهتر و تولید سوخت در کشور بر عهده دارد و ما این وظیفه را بر خود می‌دانیم که با توجه به شعار سال ۹۹ با عنوان "جهش تولید"، تولیدات بهتری را از نظر سوختی در کشور عرضه کنیم.

رضایی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما از گذشته تا به امروز حرکت به سمت سوخت جامد(گاز) است به طوری که مصرف بنزین علاوه بر تحمیل هزینه‌های فزاینده به اقتصاد کشور، با ایجاد آلودگی بیش از حد هوا در مناطق شهری لطمات جبران ناپذیری را نیز بر سلامت شهروندان وارد می‌کنند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: سال ۹۹  بر مبنای  مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه غرب، جهش تولید نامگذاری شد تا دستگاه‌های مختلف کشور به تولید داخلی توجه بیشتری کنند.
بیشتر بخوانید: تحقق "جهش تولید" با هوشمندسازی نظام مالیاتی

او گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند و امیدواریم روند رو به رشد سال ۹۹ در حوزه جهش تولید ادامه یابد تا شاهد شکوفایی اقتصادی کشور باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.