سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع کیسه‌های زباله مخصوص خودروها در اصفهان

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از توزیع کیسه‌های زباله مخصوص خودروها برای جلوگیری از انداخته شدن ماسک و دستکش در معابر شهری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا ساکتی رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: از روز گذشته توزیع کیسه‌های زباله مخصوص خودرو‌ها به صورت روزانه توسط ۳۰ اکیپ در میادین اصلی و معابر پر تردد مناطق ۱۵ گانه انجام شده است.

اوادامه داد: این اقدام ویژه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز پنجشنبه در میادین و معابر اصلی شهر آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: جعبه‌های ایمن و مخازن زباله در محدوده اطراف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جهت انداختن ماسک و دستکش استفاده شده توسط همشهریان نصب شده است.

او گفت: از شهروندان اصفهان انتظار داریم ضمن رعایت همه نکات بهداشتی از رها کردن ماسک و دستکش استفاده شده خود در معابر عمومی خودداری کرده و حتماً از کیسه زباله مناسب استفاده و پس از پر شدن سر کیسه را گره زده و در جعبه‌های ایمن و یا سطل‌های زباله دردار بیندازند.

ساکتی خاطرنشان کرد: نصب سیفتی باکس در ایستگاه‌های BRT، درمانگاه‌ها، بانک‌ها، ادارات دولتی و مراکز پر تردد به منظور انداختن ماسک و دستکش‌های استفاده شده شهروندان انجام شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.