سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام استاندار بوشهر به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹؛

تلاش خود را برای مقابله با کرونا در پیش گرفته‌ایم/ مردم نوروز را در خانه گرامی بدارند

استاندار بوشهر در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، با تاکید بر تلاش مسئولان استان برای مقابله با کرونا از مردم خواسته است سال نو را در خانه گرامی بدارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، نوشته است: نوروز امسال را در خانه می‌مانیم و مسافرت و دید و بازدیدها را به وقت دیگر می‌گذاریم.

پیام استاندار بوشهر به شرح زیر است:

یامقلب القلوب و الابصار یامدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال.

مردم شریف و با فرهنگ استان بوشهر، سال ۱۳۹۸، با تمام فراز و نشیب‌ها و تلخی و شیرینی‌های آن به پایان رسید و عندلیبان به شکرانه بهار، نغمه نشاط و سرمستی سرداده و سال نو با پیشقراولی و طلایه داری نوروز، خرامان از راه رسیده است؛ آدمی را به اندیشه‌ای ژرف در کار آفریدگار فرو می‌برد و به گفته سعدی شیرین سخن که. برگ درختان سبز در نظر هوشیار/ هر ورقش دفتریست معرفت کردگار، معرفت افزا می‌گردد.

خداوند بزرگ را بخاطر همه نعمت هایش سپاس گفته و نوروز باستانی را با آرزوی بهروزی و پیروزی، صمیمانه به تک تک شما تبریک و شادباش می‌گویم.

در طلیعه این حال‌گردانی و اعتدال ربیعی از خالق هستی، بهاری نیکو را آرزو می‌کنیم.

همان‌طور که نیک می‌دانید در سالی که گذشت رخداد‌های دشوار و دستاورد‌های بزرگ را به دیده دیدیم و برخی را تحمل کردیم. آنچه در همه این پدیده‌ها و رخداد‌ها زیبا بود، بردباری، شعور، ازخودگذشتگی، نیکوکاری، نوعدوستی، تلاش مجاهدانه و گذر سرافرازانه از این گردنه‌های سخت بود.

ملت ایران همه این سختی ها را در حالی پشت سرگذاشت که سایه بی رحمانه ترین تحریمها و ظالمانه ترین تحدیدها و مخوف ترین تهدیدها بر سر و پیرامون خود داشت.

این روزها همه درگیر مبارزه ای نفس گیر با ویروس کرونا هستیم که تنها راه مقابله با آن رعایت اصول بهداشتی و «ماندن در خانه» برای قطع زنجیره سرایت این ویروس است.

خادمان شما در استان تمام همت و تلاش خود را برای مقابله با این بیماری به کار گرفته‌اند تا هرچه زودتر با همکاری شما ولی نعمتان آن را شکست دهند.

پس نوروز امسال « در خانه می مانیم» و درکنار خانواده جشن می گیریم و مسافرت و دید و بازدیدها را به وقت دیگر می‌گذاریم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.