سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبودی در کالا‌های اساسی تایباد نداریم

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد گفت: با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی کمبودی در کالا‌های اساسی نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد اشرفی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد با بیان اینکه کمبودی در کالا‌های اساسی نداریم، گفت: با همکاری تمامی دستگاه‌های ذی صلاح تشدید بازرسی و برخورد قاطع با متخلفین در دستور کار است و هر فردی در شرایط فعلی با مردم همراهی نکند و قصد سوء‌استفاده داشته باشد، منتظر برخورد شدید باشد.


او ادامه داد: از ابتدای اسفندماه مقدار ۶۰ تن برنج هندی طرح تنظیم بازار در شهر‌های تایباد، کاریز و مشهد ریزه و مقدار ۷۰ تن شکر بین صنوف و مردم توزیع گردید، از امروز نیز مقدار ۸۰ تن برنج هندی در کلیه روستا‌ها به نمایندگان منتخب بخشداران جهت توزیع به قیمت مصوب تحویل داده شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد گفت: سیب و پرتغال به قیمت مصوب هر کیلو پنج هزار و ۷۰۰ تومان وارد شهرستان شده و در حال توزیع در مرکز منتخب می‌باشد، لذا هیچگونه محدودیتی ندارد و میوه فروشان واجد شرایط جهت تحویل حواله می‌توانند به اتحادیه مربوطه مراجعه نمایند.

اشرفی افزود: شکر طرح تنظیم بازار به قیمت مصوب ۴۵۵۰ تومان موجود است که در حال توزیع در مراکز منتخب می‌باشد و هیچ محدودیتی ندارد، در این رابطه واحد‌های صنفی واجد شرایط جهت تحویل حواله با نامه اتاق اصناف به اداره صمت مراجعه نمایند.

او با بیان اینکه مقدار هشت تن گوشت گوساله برزیلی به قیمت مصوب وارد شهرستان شده، گفت: این مقدار گوشت بزودی توزیع می‌گردد که محدودیتی ندارد و واحد‌های صنفی واجد شرایط می‌توانند جهت تحویل حواله به اتحادیه مربوطه و سپس به اداره صمت مراجعه کنند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت تایباد گفت: چندین واحد صنفی گران‌فروش علاوه بر معرفی به تعزیرات حکومتی با حکم مرجع قضایی پلمپ شدند.

انتهای پیام//ا. چ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.