سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کارگاه تولید ماسک بهداشتی در ستاد انتظامی مازندران

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از افتتاح کارگاه تولید ماسک بهداشتی در ستاد انتظامی استان خبر داد.

سرهنگ علی دستور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از افتتاح کارگاه تولید ماسک در ستاد انتظامی استان خبر داد و گفت: در این کارگاه تولیدی روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک بهداشتی تولید و در اختیار کادر درمانی، کارکنان پایور و ظیفه استان قرار می‌گیرد.

او افزود: پلیس علاوه بر برقراری امنیت و حفظ نظم و امنیت اجتماعی، در این روز‌ها که سلامت مردم با شیوه ویروس کرونا به خطر افتاده قدم در این عرصه گذاشته است.

سرهنگ دستور گفت: برای این منظور فرماندهی انتظامی استان ضمن تلاشی مضاعف برای تامین امنیت و آرامش روانی مردم و مبارزه با اخلالگران در نظام اقتصادی و محتکران مواد بهداشتی و دارویی، اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای را برای ویروس زدایی از اماکن عمومی و نظامی در استان و شهرستان‌های تابعه در دستور کار خود قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران، از تهیه وتوزیع سایر اقلام بهداشتی در استان نیز خبر داد و تفزود: برای تامین سلامت کارکنان در یگان‌های انتظامی و اجرایی نیز تاکنون مقادیر قابل توجهی انواع اقلام بهداشتی در اختیار آنان قرار داده شده است.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.