سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد تیم فوتبال استقلال تهران در سال ۹۸

تیم فوتبال استقلال تهران در سال ۹۸ عملکرد به نسبت خوبی را از حود به جای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ۲۶ دیدار برگزار کرده است.

این تیم در لیگ برتر تا پایان هفته بیست و یکم با ۲۰ بازی، ۱۰ برد، ۶ مساوی، ۴ باخت، ۳۹ گل زده، ۲۲ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۱۹ و ۳۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته و ۱۱ امتیاز با پرسپولیس صدرجدولی فاصله دارد.

استقلال ۵۰ درصد بازی‌های لیگ برتری اش را با برد به اتمام رسانده است و به صورت میانگین در هر بازی ۱/۸ امتیاز به دست آورده است.

آمار گلزنی آبی‌ها در بازی‌های لیگ نوزدهم ۱/۹۵ به ازای هر بازی بوده و استقلال به صورت میانگین در هر دیدارش ۱/۱ گل دریافت کرده است.

استقلال در دیدار‌های خانگی خود تا پایان سال ۹۸ به آمار ۱۰ بازی، ۷ برد، یک مساوی، ۲ باخت، ۲۰ گل زده، ۸ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۱۲ و ۲۲ امتیاز دست یافت.

در واقع ۷۰ درصد بازی‌های خانگی اش را با برد تمام کرده و در این بازی‌ها به میانگین ۲/۲ امتیاز، ۲ گل زده و ۰.۸ گل خورده رسیده است.

در بازی‌های خارج از خانه هم این تیم ۱۰ بازی انجام داده است که عملکردش ۳ برد، ۵ مساوی و ۲ باخت، ۱۷ گل زده، ۱۴ گل خورده، تفاضل گل ۵ و ۱۴ امتیاز است.

استقلال تنها ۳۰ درصد دیدار‌هایی که میهمان بوده برده و در این بازی‌ها میانگین ۱/۷ گل زده و ۱/۴ گل خورده را به ثبت رسانده است.

آبی پوشان در زمان سرمربیگری آندره آ استراماچونی بازی‌های شان در مراحل یک شانزدهم و یک هشتم نهایی جام حذفی را به ترتیب مقابل گل ریحان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه ۳ بر یک و برابر دیگر تیم دسته اولی یعنی فجرسپاسی با برتری ۳ بر صفر در ورزشگاه آزادی تمام کردند.

البته در تمام دیدار‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی سرمربی بوده که حاصل آن ۲ فرد در مرحله پلی آف، یک مساوی و یک باخت در مرحله گروهی است.

استقلال در لیگ قهرمانان ۱۰ گل زده و ۳ گل خورده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.