سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه مجازی «کرونینای» در بیرجند برگزار می‌شود

مسؤول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقه مجازی «کرونینای» در بیرجند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، براتی مسؤول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حوزه هنری تلاش بر این شد تا فضای مقابله‌ای و امیدبخش را در برابر رسانه‌های معاند شکل دهیم، گفت: در همین جهت تصمیم بر این شد تا مسابقه مجازی «کرونینای» برگزار شود.

او فزود:با توجه به اتفاقات اخیر و شیوع ویروس کرونا متأسفانه شاهد هجمه‌های رسانه‌ای و شایعه‌پراکنی‌ها در خصوص این ویروس بودیم.

براتی با بیان اینکه در حوزه هنری تلاش بر این شد تا فضای مقابله‌ای و امیدبخش را در برابر رسانه‌های معاند شکل دهیم، اظهار کرد: در همین راستا تصمیم بر این شد تا مسابقه مجازی «کرونینای» برگزار شود.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان‌جنوبی بیان کرد: در آوای محلی خراسان‌جنوبی واژه کرونینای را داریم و به دلیل نزدیک بودن این اسم به کرونا این نام برای  مسابقه انتخاب شد.

براتی بخش های جشنواره را در قالب عکس، پوستر، دابسمش، کاریکاتور و کلیپ بیان کرد و ادامه داد: در ارزیابی داوری سطح فنی و هنری اثر، توجه ویژه به امیدبخشی، جریان‌سازی در جامعه و میزان فراگیری عمومی از موارد حائز اهمیت خواهد بود.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان‌جنوبی گفت: برای این مسابقه شعار «کرونا را به باد بدین» انتخاب شده که کنایه از نابود کردن این ویروس دارد.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: امیدبخشی اجتماعی، مقابله با رسانه‌های معاند، جریان‌سازی فرهنگی و مدافعان سلامت به عنوان اهداف این جشنواره مشخص شده‌اند.

براتی  عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا 15 فروردین با مراجعه به آدرس http://bit.do/hozehonari آثار خود را ارسال نمایند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.