سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بیمارستان ابن سینا مطرح کرد؛

گذر از بحران کرونا در سایه بهره‌گیری از فناوری‌های نو

انیسان گفت: وقتی با بحران جدیدی مواجه می‌شویم‌، برای گذر از آن باید از فناوری‌های نوین بهره گیریم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش انیسان رئیس بیمارستان ابن سینا در آئین افتتاح کلینیک تخصصی بیماری‌های ریوی در منطقه ۵ تهران (جنب بیمارستان سینا) گفت: در این کلینیک خدمات به قیمت تمام شده ارائه می‌شود و این مرکز با حمایت بخش خصوصی و به شکل مشارکتی احداث شد.

رئیس بیمارستان ابن سینا افزود: وقتی ما با یک بحران جدید طرف هستیم باید از روش‌های نو و فناوری استفاده کنیم و به سمت ارتقای سلامت حرکت کنیم.

وی افزود: با توجه به همه گیری ویروس کرونا تلاش کردیم بستری را فراهم کنیم تا با غربالگری، افراد مبتلا از افراد سالم جدا شوند و با استفاده از تکنولوژی‌های روز گامی در مسیر بهبود هر چه سریع‌تر آن‌ها برداریم و به همین علت این کلینیک در کمترین زمان ممکن (۶ روز) احداث شد و از مرحله خاک به ساختمان رسید.

انیسان گفت: غربالگری و خدمت رسانی به شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا در مرکز تخصیصی ابن سینا به شکل ۲۴ ساعته است و می‌توانیم تا ۳۵۰ نفر از شهروندان را پذیرش کنیم.

او در پاسخ به این سوال که فعالیت مرکز تخصصی کرونا تا چه زمانی ادامه دارد؟ گفت: تا زمان پایان بحران کرونا این مرکز دایر است و به شهروندان خدمت رسانی می‌کند، پس از پایان بحران کرونا همکاری و تفاهم با شهرداری تهران به ویژه شهرداری منطقه ۵ ادامه پیدا می‌کند و نکته قابل توجه این است که افراد بیمار پس از شناسایی رها نمی‌شوند و اگر نیاز به قرنطینه داخلی داشتند تلفن ۴۷۹۰۰ را در اختیار شهروندان قرار دادیم تا مشاوره پزشکی و روانشناسی دریافت کنند.

رئیس بیمارستان ابن سینا تأکید کرد: اگر بیماری نیاز به بستری داشته باشد، مراکز متعددی وجود دارد که اگر در مرکز ما امکان بستری شدن آن‌ها وجود نداشته باشد به دیگر مراکز درمانی معرفی شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.