سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج همه امکانات شهرداری برای مقابله با کرونا/ انقلاب عمرانی در طرح های شهری

شهردار اصفهان از توزیع ۱۲۰ هزار بسته اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در مناطق کمتر برخوردار شهر اصفهان خبر داد.

نوروزی شهردار اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: شهرداری همه امکانات خود را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج کرده است. برخی کار‌ها مانند ضد عفونی شهری و اقدامات آموزشی برای مردم به صورت شبانه روزی  توسط  تیم‌های مختلف انجام می‌شود  و هیچ نقطه‌ای از شهر نیست که این امکانات در آن موجود نباشد.

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار بسته مرکب از امکانات لازم برای مقابله با کرونا آماده شده تا در بخش های شهری کمتر برخوردار شهر توزیع شود. برای توزیع نیرو‌های بسیج و مردمی هم کمک می‌کنند.

شهردار اصفهان افزود: دو کارِ مهم  که در رابطه با نیروهای  شهرداری انجام گرفت اول مرخصی بسیاری از نیرو‌ها بود که از آنان خواستیم یا به صورت دورکاری فعالیت کنند و یا از مرخصی استفاده کنند اما نیروهای دیگر مانند مدیران و معاونان که حضورشان ضروری است در ایام نوروز مرخصی هایشان لغو شده، چون شهرداری باید مستمر کار کنند.

نوروزی بیان کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده باش است تا پیام‌ها، پیشنهاد و انتقادات مردم را بشنود و راهنمایی‌ها را دریافت کند تا از دل نقد‌ها راه ههای مقابله با مشکلات را پیدا کند.

او افزود: هرچند امسال زیباسازی شهری مانند سال های گذشته انجام نشد اما تاحدی شهر را برای استقبال نوروز آماده کردیم تا روح نشاط در شهر باشد تا هرکسی فقط و فقط برای کار ضروری بیرون آمد روحش نشاط را در شهر احساس کند.

عمده فعالیت شهرداری در سال ۹۹

شهردار اصفهان تاکید کرد: هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در برخی برنامه ها وقفه ایجاد شده اما در حوزه عمرانی کار‌های ما ادامه دارد و همه طرح‌های نیمه کاره تکمیل  و طرح‌های جدید شروع می‌شود.

نوروزی گفت: طرح عمرانی میدان امام حسین که میتوانست دو سال به طول بیانجامد ۲۸ روزه تمام شد و انقلاب عمرانی طرح های شهری  تا برون رفت شهر از مشکلات ادامه دارد.

او ادامه داد: در حوزه حمل و نقل هم طرح خط دو مترو به سرعت جلو می‌رود هرچند کرونا تا حدی فرصت را گرفته، ولی کار پیش میرود و امیدواریم طرح تراموای اصفهان  را هم سال آینده شروع کنیم.
 

نوسازی ناوگان اتوبوس رانی

شهردار اصفهان گفت: در ناوگان اتوبوس رانی هم ۱۰ درصد اتوبوس نو به ناوگان اضافه و بازسازی ۷۰۰ اتوبوس انجام شده است.
 
نوروزی ادامه داد:  با تدابیر لازم بودجه ۶ هزار میلیارد بودجه در راستای خدمت رسانی تحقق پیدا کرد سال آینده با تدابیر و خلاقیت به مردم خدمت می کنیم.

او ادامه داد: شهر دوستدار کودک مسیر رسیدن به آنچه که باید در یونیسف اقدام شود را طی می‌کند و بزار لازم این است که زیرساخت‌ها را در شهر فراهم کنیم که ما داریم به این هدف نزدیک می‌شویم.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.