سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درب آرامستان‌های یزد بسته شد

شهردار شهر جهانی یزد از بسته شدن درب آرامستان‌های شهر یزد خبر داد.

جمال الدین عزیزی شهردار یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  با اعلام بسته بودن آرامستان‌ها در شهر یزد، گفت : با توجه به شیوع کرونا ویروس و فراگیری ابتلا به این بیماری شهروندان از مراجعه به آرامستان‌های  یزد خودداری کنند.

او افزود: با توجه به تاکید مسئولان استانی این تصمیم  به منظور جلوگیری از تجمعات و انتقال کرونا ویروس گرفته شده است و شهروندان  نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند.

عزیزی ادامه داد: سنت دیرینه آخرین پنجشنبه سال که مردم برای زیارت اهل قبور می‌روند با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌تواند برای سلامتی هموطنان مخاطره آمیز باشد و موجب گسترش بیشتر ویروس شود.

شهردار یزد تصریح کرد: تدابیر ویژه در آرامستان‌های شهرداری یزد تا اطلاع ثانوی اجرا می‌شود و انتظار می‌رود مردم نسبت به این قوانین خود را ملزم بدانند.

او گفت: محدودیت‌های تردد نیز در طول این ایام معین شده که با هدف حفظ بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس  اجرا می شود.

شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به اهمیت همدلی و همکاری زائران اهل قبور در جریان این بیماری، تاکید کرد: در طول هفته، خدمات دفن اموات انجام می‌شود و در عین حال تقاضا داریم برای مراسم تشییع تنها بستگان درجه یک حاضر شوند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.