سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش سامسونگ برای در دست گرفتن بازار هند

شرکت سامسونگ سعی دارد پس از از دست دادن دومین بازار فروش گوشی‌های هوشمند، باری دیگر این کشور را به خرید محصولاتش دعوت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ یک گوشی جدید از سری M یعنی M21 را در بازار هند عرضه کرده است. این گوشی میان‌رده تنها ۱۲۹۹۹ روپی قیمت دارد که مطابق با ۱۷۵ دلار است. این تلفن هوشمند از نسل موفق Galaxy M20 می‌آید و یک اقدام از سوی سامسونگ است تا خریداران را از دست رقبای چینی خود پس بگیرد و بازار خود را باری دیگر به دست آورد. گفتنی است که هند یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های فروش برای این شرکت بوده و گوشی‌های هوشمند ارزان قیم در این کشور بسیار طرفدار دارند.

جزئیات گوشی جدید شرکت سامسونگ

در حالی که طراحی کلی گوشی به بسیار به اجدادش شباهت دارد، شرکت سامسونگ چندین ارتقای جدید را در این گوشی اعمال کرده است. در پشت این اتومبیل سه دوربین جدید قرار داده شده که جدیدترین آن‌ها یک مدل ۸ مگاپیکسلی Ultrawide است که در کنار سنسور ۵ مگاپیکسلی عمیق قرار گرفته است. کیفیت تصویربرداری سنسور اصلی از ۱۳ به ۴۸ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده و دوربین سلفی از ۸ مگاپیکسل به ۲۰ رشد داشته است. به این محصول جدید همچنین یک سنسور تازه اثر انگشت، پورت USB C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری قرار داده شده است. این‌ها تنها ویژگی‌های جدید گوشی نیستند، در داخل این دستگاه نیز یک سری مشخصات تغییراتی را به خود دیده‌اند.

گوشی M21 حالا از یک پردازنده سریع‌تر با مدل Exynos 9611بهره‌مند است که در کنار باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپری قرار دارد. مشخصات RAM و حافظه داخلی دستگاه نیز به ۴ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت افزایش پیدا کرده‌اند. در آخر نیز صفحه نمایش OLED با کیفیت ۱۰۸۰ از اندازه‌ای مطابق با ۶.۴ اینچ برخوردار شده که یک دهم اینچ از مدل پیشین خود بزرگ‌تر است

. باز پس گرفتن بازار فروش هند برای شرکت سامسونگ از اهمیت بالایی برخوردار است. به خصوص پس از آن که این کشور از آمریکا پیشی گرفت و به دومین بازار بزرگ فروش گوشی در جهان تبدیل شد. شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۸ نتوانست تا رشد مناسبی در این بازار داشته باشد در حالی که رقبای چینی آن موفق شدند رشد خود را به دو برابر برسانند. به همین دلایل شرکت سامسونگ یک سرمایه‌گذاری جدید بر روی هند را در نظر گرفته است.


بیشتر بخوانید: عنوان بازسازی شده Comand & Conquer به زودی در دسترس قرار می‌گیرد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.