سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدنی خبر داد؛

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در سال ۹۸

مدیرعامل بنیاد برکت گفت:سامانه اشتغال بنیاد برکت نشان می‌دهد که برنامه‌ها در حوزه اشتغال به طور ۱۰۰ درصدی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیر حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: بنیاد برکت با هدف اشتغالزایی و خودکفایی مردم مناطق محروم برنامه‌های بزرگی را در سال ۹۸ در نظر گرفته بود.

او با بیان اینکه در حال حاضر سامانه اشتغال این بنیاد نشان می‌دهد که برنامه‌ها در حوزه اشتغال به طور ۱۰۰ درصد محقق شده است، بیان کرد: این بنیاد در سال ۹۸، ۹۰ هزار شغل ایجاد کرده که با این حساب در طول ۱۸ ماه میزان اشتغال بنیاد برکت به ۱۲۰ هزار شغل رسیده است.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: تولید ۱۶ هزار تن گوشت قرمز که ۱۰ درصد نیاز کشور به واردات را کاهش داده از دستاورد‌های بنیاد برکت است.

او افزود: سایر محصولات دامی، کشاورزی و صنایع دستی از دیگر دستاورد‌ها و برنامه‌های این بنیاد است.

مدنی با بیان اینکه طرح‌های بنیاد برکت ۲۹ استان، ۱۹۰ شهرستان و ۶۰۲۱ روستا را پوشش می‌دهد، افزود: ۴۱۹ مجری و تصویرگر در سراسر کشور توسط بنیاد برکت در سال ۹۸ تربیت شدند.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: این مجموعه در شرایط شیوع کرونا وارد میدان شد و کارگاه‌های کوچک ایجاد شده توانستند ملزومات مقابله با کرونا نظیر تولید صد‌ها هزار ماسک و لباس بیمارستانی را تولید کنند.

مدنی ادامه داد: احیا و به میدان آوردن ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه مردمی از دیگر دستاورد‌های طرح‌های بنیاد برکت در سال ۹۸ است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.