سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد؛

اتراق کردن و بر پا کردن چادر در دامان طبیعت در ایام نوروز، ممنوع

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید گفت: چادر زدن و اتراق کردن در دامان طبیعت در ایام نوروز ممنوع می‌باشد.

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: جهت حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، اتراق کردن و چادر زدن در دامان طبیعت در ایام نوروز ممنوع است و برابر قانون با افراد متخلف برخورد می‌شود.

او افزود: این امر در اجرای مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان به جهت حفظ سلامت آحاد جامعه بوده و انتظار همراهی مردم عزیز در این زمینه می‌رود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در صورت مشاهده هر گونه برپایی چادر و اتراق در این ایام در طبیعت، چادر‌ها جمع آوری و با اتراق کنندگان به دلیل عدم رعایت بهداشت و تهدید سلامت عمومی و عدم توجه به قوانین، ضمن ثبت مشخصات خاطیان برابر مقررات با آن‌ها برخورد می‌شود.

سرهنگ عالی پور در پایان ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای مردم عزیز شهرستان از آن‌ها خواست: با همکاری و همراهی خود همچون پنج شنبه و جمعه آخر سال و چهارشنبه سوری، در ایام پیش رو نیز با پلیس و نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط و ایثارگران عرصه سلامت همراهی کنند و با کمک همدیگر سلامتی را به جامعه بازگردانیم و با در خانه ماندن سلامتی ر ا به عنوان عیدی به خویشان، دوستان و همشهریانمان هدیه دهیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.