سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوترابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم تحمل حقوق نجومی مسئولان را ندارند/ اساس کار مجلس رفع تبعیض و معیشت مردم باشد

نماینده نجف آباد گفت: مجلس یازدهم باید اساس کار خود را بر رفع تبعیض و حل مشکلات معیشتی مردم قرار دهد تا بتواند رضایت آنها را جلب کند.

ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: لازم است که ما به یک آسیب شناسی بپردازیم و ببینیم که چرا بسیاری از افراد پای صندوق رأی نیامدند و مطالبه این قشر چیست.

او افزود: معتقدم افراد جامعه از برخی تبعیض‌ها، مشکلات معیشتی، کم کاری مسئولان و عدم حضور آنها در جامعه گلایه‌مند هستند.

ابوترابی تصریح کرد: مردم نمی‌توانند حقوق پایین خود و در مقابل حقوق نجومی برخی مسئولان را تحمل کنند، بنابراین درد مردم نداری نیست آنها می‌خواهند مسئولان مانند خودشان باشند.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یازدهم باید اساس کار خود را بر رفع تبعیض و حل مشکلات معیشتی مردم قرار دهد تا بتواند رضایت آنها را جلب کند.

ابوترابی ادامه داد: نمایندگان مجلس یازدهم باید برای جلب اعتماد مردم شفافیت را از خودشان کلید بزنند و تا می‌توانند از هزینه‌ها و امور تشریفاتی پارلمان بکاهند و مثل مردم باشند.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده همواره سعی کرده‌ام تا مانند عامه مردم زندگی کنم و با مترو و تاکسی تردد می‌کنم و حتی راننده‌ای ندارم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.