سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسدود شدن مسیر‌های منتهی به آرامستان اندیمشک

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه مسیر‌های منتهی به آرامستان این شهرستان مسدود شده است، گفت: شهروندان پنج شنبه آخر سال در منزل بمانند و به زیارت اهل قبور نروند.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همکاری مردم برای جلوگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا بسیار ضروری است و از شهروندان می‌خواهیم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پنج شنبه آخرسال را در منازل بمانند.

او با اشاره به اینکه همه مسیر‌های منتهی به آرامستان اندیمشک مسدود شده است، افزود: هرگونه تجمع و مراسمی در این مکان ممنوع است و با خاطیان به صورت جدی برخورد می‌شود.

جهانگیری اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی مناطق گردشگری شهرستان اندیمشک نیز تا مهار بیماری کرونا ویروس تعطیل هستند، لذا هیچگونه امکاناتی نیز در اختیار مسافران نوروزی قرار نمی‌گیرد و هتل‌ها و مهمانسرا‌ها حق پذیرش مسافران نوروزی را ندارند.

فرماندار شهرستان اندیمشک تصریح کرد: در این شرایط ضدعفونی و گندزایی شهر به طور مستمر انجام می‌شود و تلاش شبانه روزی برای پیشگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

به گفته جهانگیری، تاکنون ۱۹ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.