سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال محموله پزشکی فرانسه به ایران برای مقابله با کرونا

در راستای کمک به کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشورمان عصر چهارشنبه یک محموله کمک‌های پزشکی از فرانسه با پرواز ایران ایر به کشورمان ارسال شد. 

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در راستای کمک به کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشورمان عصر چهارشنبه یک محموله کمک‌های پزشکی از فرانسه با پرواز ایران ایر به کشورمان ارسال شد. 

این محموله به حجم ۱۲ متر مکعب شامل تجهیزات پزشکی و بهداشتی من جمله دستگاه‌های اکوگراف، تزریق، مونیتورینگ، ماسک و لباس‌های یک‌بار مصرف جهت پزشکان و پرستاران می‌باشد.

محموله فوق از سوی سازمان کمک‌های بشردوستانه «بی آی پی» فرانسه و با تلاش سفارت کشورمان در پاریس و نیز همکاری ایران ایر تهیه و به مقصد کشورمان ارسال شد .

انتهای پیام‌/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
reza
۲۲:۲۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
باز هم جای تشکر وقدر دانی داره ک کمک کردن کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه دریغ از یک کمک روسیه به ایتالیا پزشک اعزام کرده در حالی که بهترین کادر پزشکی رو ایتالیا داره .. ولی روسیه دریغ از یک کمک از نظر تجهیزات پزشکی......
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
ما از شما گدایی نکردیم خواستیم تحریم ها برداشته شود خودمان میتوانیم همه نیاز ها رو بر طرف کنیم
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
فرانسه درگیر بحران چرا داره برای ما اینارو می فرسته؟
ما که هیچوقت خير مطلق از اینها ندیدیم
سید فروزان
۱۰:۵۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
هرگونه موادی که از فرانسه یا دیگر کشورهای اروپایی فرستاده میشود به ایران باید صد عفونی شود ، فرانسه خودش کمبود ماسک و لباس دارد ،
مانند ارسال خونشان نشود