سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توزیع ۴ هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه قدس گیلان

توزیع ۴ هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه قدس گیلان به افرادی که کسب و کار آنان از کرونا آسیب دیده آغاز شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: این بسته‌های کمک معیشتی به ارزش ریالی هر بسته چهار میلیون ریال در میان افرادی که کسب و کار آن‌ها از کرونا آسیب دیده توزیع می‌شود.

او افزود: این بسته‌ها شامل مرغ، گوشت، برنج، روغن و تن ماهی می‌باشد که در میان افرادی که کسب و کار آنان به خاطر شیوع بیماری کرونا تعطیل و آسیب دیده اند، توزیع خواهد شد که این توزیع به مدت ۲ روز  ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه قدس گفت: کمک به اقشار مختلف مردم و خدمت رسانی به جامعه همواره اولویت نخست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در این راستا نیز سپاه قدس گیلان در حد امکانات خود، مشغول خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگوار است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه سپاه تا پایان شیوع ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود، افزود: همه بسیجیان و پاسداران با استفاده از تمام ظرفیت خود آماده مقابل با ویروس کرونا و شکست دادن این بیماری هستند و امیدواریم که مردم نیز در این امر ما را یاری کرده و با رعایت اصولی توصیه‌های بهداشتی و همچنین ماندن در خانه، به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری در کشور باشیم.

انتهلی پیام/عط

برچسب ها: کرونا ویروس ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فرشاد افشنگ
۰۰:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام خسته نیاشید چرا ما جزو این کمک نیستیم حدود ۳ ماهه نه کار داریم نه پولی داریم شکم زنو بچه مونو سیر کنیم از کاربی کار شدیم کرایه منزل نداریم هزینه مصرفی خرج خوراک نداریم
که واقعا رسیدگی میکنید خیلی ها مثل من شرمنده زنو بچه شدن خیلی سخته حدود ۳ ماه خونه نشین باشی نتونی هزار تومان درآمد داشته باشی