سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث امروز بیست و نهم اسفند ماه ۹۸؛

از دستگیری سارق مسلح و کشف سلاح تا حریق خودرو بدون تلفات جانی

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و نهم اسفند سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (  پنجشنبه بیست ونهم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق مسلح تحت پوشش آژانس مسافربری

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه یکدستگاه خودرو تیبا باتابلوی آژانس مسافربری تحت پوشش مسافر باتهدید سلاح گرم وسرد از آنان اخاذی نموده سریعا پرونده قضایی جهت شناسایی و دستگیری سارق تشکیل شد.

اوافزود: تیم عملیاتی به سرپرستی رئیس کلانتری محل اختفاء سارق را محاصره ؛ وی را دستگیر و تعداد یک قبضه سلاح شکاری دست ساز لول کوتاه ؛ تعداد7 عدد فشنگ شکاری به همراه یک قبصه سلاح سرد قمه از منزل سارق کشف و خودروی ایشان نیز توقیف گردید

فرمانده انتظامی در خاتمه با بیان اینکه سارق در بازجویی با پلیس به 4فقره سرقت به روش زورگیری با سلاح گرم و سرد اعتراف که دو نفر از شاکیان در مواجه حضوری  وی راشناسایی نمودند گفت: پرونده قضایی تکمیل به همراه متهم و مالباختگان به دادسرا معرفی شد.

حریق خودرو، واقع در بازار امام رضا

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهردر گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ یک مورد  حریق خودرو(مینی باس) ، واقع در بازار امام رضا اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱(مرکزی) به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن   به محل حادثه اقدامات پیشگیرانه را انجام  دادند و توانستند حریق را بوسیله آب مهار کنند افزود: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرگفت:علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.                                                                             

  انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.