سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تراژدی تلخ در سال ۲۰۲۰ کرمانشاه

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر کرمانشاه گفت : سوختن دومین بیمارستان قدیمی کشور یک تراژدی تلخ در سال کرمانشاه ۲۰۲۰ است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ابراهیم مرادی رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر کرمانشاه با ابراز تاسف شدید از آتش گرفتن بیمارستان تاریخی مسیح (دکتر مرادیان) گفت : بیمارستانی که در شب چهارشنبه سوری در آتش سوخت، دومین بیمارستان قدیمی ایران است و ساخت آن به اواخر دوران قاجار بازمی‌گردد.

او گفت : شنیدن این خبر نه تنها برای کرمانشاهی‌ها بلکه برای هر ایرانی فرهنگ دوستی آن هم در سال کرمانشاه ۲۰۲۰ بسیار دردآور و تاسف‌برانگیز است.

او افزود: سال‌هاست دلسوزان خواهان تبدیل بیمارستان تاریخی دکتر مرادیان به موزه بهداشت و درمان کرمانشاه هستند، ولی متاسفانه این کار صورت نگرفت و با استفاده از همین بی تفاوتی‌ها، مجموعه را از لیست آثار ملی خارج شد و در گام روم به دنبال تغییر کاربری آن هستند.

مرادی گفت: مجموعه شورا در راستای انجام مسئولیتی که بر عهده دارد به زودی و در اولین نشست رسمی، یک موضع‌گیری قاطع در برابر این اتفاق تلخ خواهد کرد و تذکر‌های لازم را به مجموعه‌های مسئول خواهد داد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: در شرایط فعلی از دادستان محترم و استاندار کرمانشاه تقاضا دارم سریعا موضوع عمدی بودن این حادثه را بررسی کنند و با خاطیان احتمالی شدیدا برخورد کنند.

او گفت: اگر برخورد جدی با خاطیان صورت نگیرد، این سرنوشت شوم در کمین دیگر بنا‌های تاریخی کرمانشاه است و فرصت طلبان ممکن است تراژدی‌های بزرگتری را رقم بزنند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.