سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخاطره آمیز بودن تردد در جاده پلدختر – خرم آباد

بخشدار معمولان گفت: جاده پلدختر – معمولان در سیل فروردین و اسفندماه سالجاری از نقاط مختلفی دچار آسیب جدی شده و تردد در این محور را مخاطره آمیز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سیدحبیب الله موسوی بخشدار معمولان روز چهارشنبه اظهار داشت: جاده پلدختر – معمولان در سیل فروردین و اسفندماه سالجاری از نقاط مختلفی دچار آسیب جدی شده و تردد در این محور را مخاطره آمیز کرده است.

او افزود: این مسیر در چند نقطه ریزش کرده و دچار آسیب شده و در مقاطعی از آن تردد تنها از طریق یک خط و به سختی صورت می‌گیرد، اما به دلیل رفت و آمد روستاییان و افراد محلی بازگشایی شده است.

بخشدار معمولان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به بارندگی‌هایی که از صبح امروز (چهارشنبه) در شهرستان آغاز شده و احتمال ریزش مجدد و مخاطرات جدی وجود دارد به هیج وجه در محور پلدختر – معمولان تردد نکنند.

موسوی گفت: پیشنهاد می‌شود رانندگان برای حفظ سلامت خود مسیر‌های جایگزین از جمله چول هول، آزاد راه یا دهلیج و جاده پلدختر - کوهدشت را انتخاب کنند و از تردد در محور پلدختر – خرم آباد به خصوص در مقطع معمولان خودداری کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.