سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

تغییر ساعات کاری اصناف خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور مهار ویروس کرونا، ساعات کاری اصناف استان کاهش یافت و برخی نیز موظف به تعطیلی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با پیشنهاد صاحبان صنوف به ستاد استانی مقابله با کرونا، ساعات کاری اصناف در این استان کاهش یافت و برخی نیز موظف به تعطیلی شدند.

او تصریح کرد: پیشنهاد اصناف محدود کردن ساعات کاری آن‌ها تا ساعت ۱۷ بود که این پیشنهاد در ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح و بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:  پس از بررسی این پیشنهاد مقرر شد به استثنای فروشندگان مواد غذایی، نانوایی‌ها و داروخانه‌ها که می‌توانند در طول روز بدون محدودیت دایر باشند، باقی صنوف تا ساعت ۱۷ فعالیت داشته باشند.

رسولیان افزود: براساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، اصناف مستقر در اطراف حرم مطهر رضوی به جز فروشندگان مواد غذایی، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و شرکت‌های خدمات مسافرتی تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

او تصریح کرد: تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی یا کاهش ساعات کاری صنوف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، قطع زنجیره سرایت ویروس و حفظ سلامتی مردم اتخاذ شده است.
 
انتهای پیام// ز.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.