سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مثبت اعلام شدن تست هفت نفر به کرونا

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت : در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست هفت نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۵۲ نفر رسید که ۱۳ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت : از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۷۴۷ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شدند که ۶۱۱ نفر از آنان ترخیص شده اند.

او با بیان اینکه اکنون ۱۲۳ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت : براساس آمار ۶۹ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۱ نفر در اسلام آبادغرب، ۳۲ نفر در سنقر، ۱۸ نفر در کنگاور، پنج نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، ۶ نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، ۲ نفر در پاوه و سه نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان ضروری است، گفت: از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

شکیبا گفت: از افراد دارای علائم بیماری کرونا که بیماری حاد زمینه‌ای ندارند تقاضا داریم که در منزل استراحت کنند و در صورت مشاهده علائم حاد تنفسی به مراکز ۱۶ ساعته بهداشت مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ درصد بیماران در روز‌های گذشته یا میهمانی از استان‌های پرخطر داشتند و یا به این استان‌ها مسافرت کرده اند.

شکیبا گفت: از مردم می‌خواهیم که در این ایام نه به مسافرت بروند و نه میزبان مسافرانی از دیگر استان‌های کشور باشند.

او افزود: همچنین تقاضا داریم که به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه، مردم آیین‌هایی همچون پنجشنبه آخر سال صرف نظر کنند و در ایام نوروز به دیدار اقوام خود نروند تا بتوانیم این بیماری را شکست دهیم.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.