سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمپین "هر دانش آموز یک سفیر سلامت" در استان اردبیل

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از تشکیل کمپین " هر دانش آموز یک سفیر سلامت" در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منصور صاحب، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به حضور ۳۳ هزار نفر دانش آموز با عنوان سفیران سلامت در سطح مدارس استان اردبیل گفت: در شرایط کنونی کمپینی با حضور ۲۵۰ هزار نفر از دانش آموزان استان با عنوان " هر دانش آموز آموز یک سفیر سلامت" برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا تشکیل شده است.

او بیان کرد: این کمپین با هدف تحقق شعار‌های " نه به سفر، نه به دید و بازدید و برای سالم ماندن در خانه می‌مانیم" تشکیل شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین به راه اندازی سامانه http://iec.behdasht.gov.ir/ از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و افزود: دانش آموزان استان می‌توانند با مراجعه به این سایت و عضویت در آن، با توجه به سلایق خود و در حوزه‌های مختلف آثار خود را (نقاشی، عکاسی، دلنوشته و ...) را در این سامانه بارگذاری نمایند، که به بهترین اثر از سوی وزارت بهداشت و درمان و همچنین آموزش و پرورش استان اردبیل هدایای نفیسی اعطا خواهد شد.

صاحب همچنین از دانش آموزان استان اردبیل خواست تا در شرایط فعلی بعنوان یک سفیر سلامت مانع سفر خانواده خود شوند و نیز با توجیه خانواده‌ها تبریکات عید خود را از طریق فضا‌های مجازی و تلفنی ارسال نمایند.

او بیان داشت: خانه بهترین و امن‌ترین مکان برای مصون ماندن در مقابل این ویروس می‌باشد، پس در خانه بمانیم تا سلامت باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان از دانش آموزان و اولیا درخواست کرد تا با مراجعه به سامانه استانی مدیریت کیفیت آموزش که در سایت اطلاع رسانی اداره کل بارگذاری شده است مراجعه نمایند و از آموزش‌هایی که در این سامانه و توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت انجام شده است، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.