سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعبه‌های فروش شرکت اپل تعطیل شدند

شرکت اپل تصمیم گرفت تا برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، شعبات خود در کشور‌های مختلف را تا اطلاع ثانوی تعطیل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل تصمیم گرفته تا شعبات فروش خود را تا زمان توقف شیوع ویروس کرونا بسته نگه دارد و فعالیت آن‌ها را تا اطلاع ثانوی متوقف سازد.

شرکت اپل پیش‌تر تصمیم گرفته بود تا در تاریخ ۲۷ ماه مارس شعبه‌های خود را فعال کند اما حالا قصد دارد تمامی آن‌ها را تا اطلاع ثانوی بسته نگه دارد. وبسایت این شرکت نیز حالا برای اطلاع‌رسانی تکمیلی بروزرسانی شده و این خبر را رسما تایید کرده است.

جزئیات توقف فعالیت فروش شرکت اپل

اپل فعالیت شعبه‌های فروش داخل آمریکا خود را در هفته گذشته به صورت موقت متوقف کرد و همچنین شعبات ایتالیا را به صورت کامل و طولانی مدت بست. اما این شرکت شعبه‌های خود در برخی مناطق چین را به دلیل کنترل قوی کشور چین در مقابل ویروس کرونا باز کرده بود که به نظر می‌آید باری دیگر دست به توقف فعالیت آن‌ها زده است. این امر برای شرکت بزرگ اپل بسیار سخت و پیچیده است که مشکلات پیش آمده پ خسارات وارده به دلیل توقف فعالیت شعبه‌های کشورهای متفاوت را جبران کند.

در حال حاضر این شرکت به خریدارانی که قبل از بسته شدن شعبات به صورت آنلاین محصولی خریداری کرده بودند و قصد داشتند از یک شعبه آن را تحویل بگیرند اعلام کرده است که تا چهارده روز دیگر صبر پیشه کنند تا شرایط مورد بررسی دوباره قرار گیرند. همچنان مشخص نیست که در صورت بسته شدن شعبات برای مدت طولانی چه شرایطی پیش خواهد آمد.

این شرکت در حال حاضر یک صفحه‌ای را برای پرسش و پاسخ درباره شرایط در سایت خود برقرار کرده تا کاربران بتوانند سوالات لازم را از کارکنان شرکت بپرسند. گفتنی است که اطلاعات لازم درباره توقف فعالیت شعبه‌ها به انداره کافی بر روی این صفحه قرار نگرفته و وضعیت این شرکت کاملا نامشخص است. معلوم نیست که تا چه زمان ویروس کرونا می‌تواند فعالیت‌های این شرکت را به تعویق اندازد، اپل همچنین قصد دارد تا در آینده نزدیک iPad جدید خود را معرفی کند که با شرایط پیش آمده به نظر می‌آید این برنامه نیز دچار مشکل شود.


بیشتر بخوانید: اقدامات اوبر برای حمایت از رانندگان در خطر ویروس کرونا


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.